Friday, November 6, 2009

Blog??????

NI GAMBAR MAK DENGAN ABAH SAYA...
>>>>>>>gambar ni dah lama tau....
Sekarang ni uban pun dah penuh di kepala.....
Semoga mak dan abah akan sihat selalu...
sayang mak ngan abah!!!!


Terasa lama sudah aku yidak menulis....
Hrm....susah sebenarnya nak menulis blog ni...
Setiap hari kalu boleh kena update...Tapi boleh ke aku buat...
Mesti bosan kamu semua baca blog saya kan?
Tak mengapalah, dari hari kehari saya akan memperindahkan lagi blog ni....
Bukan semata-mata letak gambar.........................ehehheheeeh...
Pening sebenarnya..kadang-kadang terlupa, kadang-kadang bila ingat nank bukak blog, internet pulak tak ade.
Tapi jangan risau, mulai tahun depan................................,segala pasal saya, keluarga saya, kawan-kawan saya, kamu semua akan tahu....
dan mungkin kisah cinta ku...............????????ade ke??????????
eheheheheheheh..entah ler.....

No comments:

Post a Comment