Friday, November 6, 2009

Mandi air terjun!!!!!

Baru-baru ni saya dengan rakan-rakan serumah telah pergi mandi air terjun di Kalumpang...
Sangat menyeronokkan....
Tiada perancangan yang rapi, kami bersiap-siap terus nak pergi ke Kalumpang, sebab ini idea yang datang dengan tiba-tiba dari saya sendiri.
Lepas makan nasi goreng pagi tu dengan tiba-tiba terpancullah satu ayat dari bibirku....
"jom pi mandi air terjun kalumpang nak?" Apa lagi Zack rakan bilikku terus mengatakan jom...
Persiapan yang tidak berapa, saya dengan 5 rakan serumah yang lain, Ita, Ain, Rina dan Tini, tak lupa juga kawan baikku Janna turut nak ikut sekali...
Semuanya 7 orang..
Tibalah masa kami bertolak berbekalkan air, makanan tengahari dan sandwish...keropok, macam-macam la....Naik van sapu............
ahahahhahahah...
marilah tengok gambar-gambar kami ketika di air terjun Kalumpang!!!

Heheheeheheh....

Ni la kawan baik saya Janna dekat UPSi....Walau kemana saya pergi.
pasti dia ada sekali...
Ada orang kata gambar ni nampak ganas?
Betul ke?

Kasih suci membawa ke syurga.....

Dah nak balik pun...

Deras betul air...

senyum semua...........

batul-batul seronok..

heeheheheheh..





Tengah tunggu kereta sapu.....





No comments:

Post a Comment