Saturday, December 17, 2011

Dari hati...

Bismillah....

Assalamualaikum...

Apa Khabar kawan-kawan yang sudi menjenguk ke blog saya. Terima kasih saya ucapkan. Saya ingin menjadi penulis blog yang hebat! boleh atau tidak?Hehehheehhehehh....tidak adalah, takbur namanya itu..Saya ingin menjadi penulis yang berbakat dan menyampaikan ilmu kepada kawan-kawan saya. Diharapkan juga kawan-kawan juga dapat berkongsi ilmu yang berguna di blog. Ilmu yang disampaikan itu adalah dakwah. Dakwah itu penting kepada kita, agar hati ini sentiasa diisi dengan ilmu-ilmu yang bermanfaat. Saya kagum dengan blog-blog yang saya ikuti, macam-macam benda yang saya pelajari, macam-macam ilmu yang saya dapat. Mereka boleh mengeluarkan hadis, dan seterusnya menghuraikan hadis tersebut. Terima kasih ya. Dan izinkanlah saya untuk share, jika tidak di blog saya ini, mungkin di facebook. Semuanya sangat berguna. Madah-madah yang tersirat penuh dengan bunga-bunga cinta terhadap Allah. Saya bukanlah insan yang sepurna tetapi saya ingin jadi lebih baik dari apa yang ada. Terima kasih semuanya. Untuk penulis-penulis blog....TERIMA KASIH DAN TERUSKAN DAKWAH ANDA!!!



DAN UNTUK PENGETAHUAN SEMUA, SAYA SEDANG MENULIS SEBUAH NOVEL PENDEK. INSYAALLAH MASIH LAGI DALAM PEMBIKINAN. DIHARAPKAN NOVEL SAYA ITU BAKAL DIBUKUKAN... ITULAH HARAPAN SAYA. DAN SEBELUM IA DIBUKUKAN, SUDAH PASTI SAYA AKAN SHARE DI BLOG SAYA...OLEH ITU NANTIKAN KEMUNCULAN NOVEL SAYA ITU. DALAM PERANCANGAN, TAJUK NOVEL SAYA ADALAH 'CINTA 8 SEM'

No comments:

Post a Comment